• Start
  • Aktualności
  • O firmie
    • Profil działalności
    • Strategia i Plany rozwoju
    • Kodeks etyki Delko
    • Sprawozdanie z realizacji polityki podatkowej
    • Historia Grupy
    • Struktura akcjonariatu
    • Struktura Grupy
    • Zarząd i Rada Nadzorcza
  • Hurtownie
    • Hurtownie środków czystości i kosmetyków
    • Hurtownie ogólnospożywcze i Cash&Carry
    • Hurtownie budowlane
  • Sklepy
    • Sklepy własne ogólnospożywcze
    • Sklepy franczyzowe
    • Sklepy drogeryjne
    • PSF - Polskie Sklepy Franczyzowe
  • Oferta
    • Oferta hurtu chemiczno-kosmetycznego
    • Oferta ogólnospożywcza
    • Produkty DELKO
    • Arkusze danych składników
  • Relacje inwestorskie
    • IPO
    • Raporty bieżące
    • Raporty okresowe
    • Raporty analityczne
    • Ład korporacyjny
    • WZ
    • Dywidenda
  • Kontakt
Jarosław Tabienko ekspertem na kongresie Retail Trends 2025
01 kwietnia 2025

Kongres Retail Trends 2025

Już tylko tydzień dzieli nas od Retail Trends 2025 – jednego z najważniejszych wydarzeń roku dla przedstawicieli handlu, przemysłu,
usług i nauki!

Podczas wydarzenia prowadzone będą rozmowy z ekspertami, wśród których znaleźli się:

  • Jarosław Tabienko, Członek Zarządu Grupy Delko;
  • Jan Kolański, Prezes Zarządu Grupa Colian;
  • Jerzy Rogulski, Dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju, Żabka Polska;
  • Krzysztof Bogacz, Dyrektor Marketingu i R&D Lotte Wedel;
  • Paweł Szuba, Prezes Zarządu Corri Sp. z o.o.;
  • Kirill Marinov, General Manager Henkel Consumer Brand, Henkel Polska;
  • Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Handlowy Netto Polska;

Jednym z bloków tematycznych będzie Brands & Private Label Trends, w ramach którego odbędzie się debata pt. Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?

  • Podczas debaty odbędą się rozmowy z ekspertami o tym, w jakim kierunku będą zmieniać się brandy i marki własne w najbliższym czasie.
  • Zastanowimy się również co dokładnie koszyk zakupowy może nam powiedzieć o potrzebach konsumentów.
  • Kolejna kwesta będzie dotyczyć tego na ile brandy, a na ile marki własne są w stanie przyciągnąć i utrzymać przy sobie klientów,
    zwłaszcza w trakcie kryzysów i wojen cenowych.
  • Istotną część naszej dyskusji poświęcimy również na kwestie komunikowania się z rynkiem. W tej kwestii zapytamy ekspertów o to jak skutecznie zdobywać nowe pokolenia konsumentów.
Dołącz już 1 kwietnia w Warszawie i wspólnie twórz kluczową imprezę dla branży handlu detalicznego w Polsce!

Delko S.A.

  • ul.Gostyńska 51, 63-100 Śrem
  • Tel. 61-283-77-31
  • e-mail: office@delko.com.pl

Biuro Handlowe

  • ul. Wydawnicza 32, 04-610 Warszawa
  • Tel. 22-490-26-26
  • e-mail: info@delko.com.pl

MBank

  • nr konta: 87 1140 1124 0000 5911 3200 1002

Znajdziesz nas na

  • Facebook

KRS: 0000024517
NIP: 785-10-03-396
Regon: 630306168

  • © Delko S.A.. All rights reserved