• d
  • d
  • d
  • d
  • d



W październiku bieżącego roku odbyły się w naszej organizacji Targi Handlowe połączone z Konferencją Biznesową. Tegoroczna edycja cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem i z niecierpliwością czekaliśmy na jej rozpoczęcie. Na Targach obecni byli właściciele sklepów zrzeszonych pod skrzydłami PSF oraz dostawcy i producenci współpracujący z nami na co dzień.

W tym roku po raz pierwszy samodzielnym organizatorem Targów i Konferencji była spółka Polskie Sklepy Franczyzowe Sp. z o.o., która powstała w odpowiedzi na potrzebę konsolidacji, zarówno pojedynczych przedsiębiorców, jak i mniejszych sieci handlowych działających na rynku FMCG.
To przyjęte rozwiązanie umożliwia zbudowanie silniejszej pozycji rynkowej wobec konkurencji, poprawienie osiąganych wyników ekonomicznych oraz zbudowanie dobrych relacji handlowych dla wszystkich uczestników naszej organizacji.

Spółka PSF każdego dnia świadczy kompleksową obsługę wszystkim sklepom, zapewnianą przez koordynatorów oraz działy handlowe, jednakże możliwość bezpośredniego spotkania się w tak dużym gronie z pracownikami centrali oraz z przedstawicielami Zarządu, nadaje współpracy zupełnie innego charakteru. Również wymiana doświadczeń, uwag, sugestii pomiędzy kupcami to bezcenna wiedza, właściwie nie do zastąpienia.

Spotkanie odbyło się na terenie ekskluzywnego obiektu Termy Bania w Białce Tatrzańskiej. Na trzydniowych targach obecni byli właściciele i pracownicy sklepów sieci handlowych Słoneczko, Sklepy Avita, Dobry Sklep oraz liczne grono reprezentujące Blue Stop - sieć z branży chemiczno – kosmetycznej, łącznie ponad 300 osób.

Handlowcy i dostawcy przygotowali dla gości z całej Polski kilkadziesiąt starannie dobranych stoisk wystawienniczych, na których reprezentowane były zarówno hity rynku FMCG, jak i nowości, które pojawiły się w ostatnim kwartale tego roku.

Oprócz części oficjalnej - bogatej w prelekcje o tematyce handlowej, świetnie przygotowane stoiska wystawiennicze, prezentacje produktów i przygotowywanie wyśmienitych dań oraz mnóstwo innych atrakcji – goście targów mieli także sposobność pierwszego dnia uczestniczyć we wspólnej zabawie w Klubie Bania. Kolejne dni uczestnikom wydarzenia upłynęły na integracji, budowaniu wzajemnych relacji, które w pracy są nieodzownym elementem dobrej komunikacji i mają korzystny wpływ na budowanie Naszej organizacji jako spójnej całości. Zarząd Spółki zrelacjonował także uczestnikom efekty i osiągnięcia z ostatniego roku jakie zostały zrealizowane, a także wskazał strategię dalszego rozwoju PSF.

Nasi Partnerzy

Delko S.A.

Gostyńska 51, 63-100 Śrem

Biuro Handlowe

ul. Wydawnicza 32, 04-610 Warszawa

MBank      

nr konta: 87 1140 1124 0000 5911 3200 1002

  • KRS: 0000024517
  • NIP: 785-10-03-396
  • Regon: 630306168