• d
  • d
  • d
  • d
  • d

Strategia

Zarząd Delko będzie konsekwentnie realizował misję osiągnięcia pozycji krajowego lidera rynku dystrybucji hurtowej produktów drogeryjnych. W związku z jej realizacją, Zarząd zamierza kontynuować strategię rozwoju organicznego oraz poprzez akwizycje. Ambitna strategia dynamicznego rozwoju prowadzonej działalności na terenie kraju, zakłada systematyczne zwiększanie przychodów ze sprzedaży oraz rentowności.

    Zarząd Spółki będzie się koncentrował przede wszystkim na:
  • systematycznym umacnianiu posiadanej przez Delko pozycji niekwestionowanego lidera rynku hurtowego branży chemiczno – kosmetycznej w Polsce,
  • rozwoju sieci sprzedaży, w tym w segmencie detalicznym,
  • wzbogacaniu szerokiego wachlarza asortymentu handlowego,
  • intensyfikacji sprzedaży produktów własnej marki,
  • dbaniu w szczególny sposób o jakość towarów i jakość obsługi Klientów.

Strategia Grupy Delko:

    Zarząd Spółki będzie się koncentrował przede wszystkim na:
  1. Dalsze umacnianie na pozycji lidera dystrybucji hurtowej środków czystości w kanale handlu tradycyjnego.
  2. Rozwijanie sieci własnych sklepów detalicznych w oparciu o polskie produkty regionalne i produkty świeże.
  3. Inwestycje w e-commerce oraz nieruchomości w powiązaniu z podstawową działalnością handlową.

Nasi Partnerzy

Delko S.A.

Gostyńska 51, 63-100 Śrem

Biuro Handlowe

ul. Wydawnicza 32, 04-610 Warszawa

MBank      

nr konta: 87 1140 1124 0000 5911 3200 1002

  • KRS: 0000024517
  • NIP: 785-10-03-396
  • Regon: 630306168